Uitgever van vakbladen voor voeding en horeca

Magazines Food

 

Tijdschriften laten merken toe om zich te onderscheiden in een overvolle digitale markt en zorgen voor een blijvende, gedenkwaardige betrokkenheid.

* Connecties op basis van abonnementen met lezers betekent merkbinding en herhaalberichten.
* Uw gedrukte inhoud kan worden hergebruikt in digitale kanalen om een breder publiek te bereiken.
* Tijdschriften worden doorgaans voor een lange periode bewaard. Eén enkel tijdschrift dat nog in het kantoor van een voedingsspecialist ligt, kan bijvoorbeeld een herhalingsaandacht genereren voor een merk. Ook zal een advertentie die vandaag geplaatst wordt, de mensen over enkele maanden bereiken, wat niet voor alle mediakanalen gezegd kan worden.
* Tijdschriften maken zeer gerichte reclame mogelijk, zodat uw budget wordt gebruikt om alleen de mensen te bereiken die geïnteresseerd zijn in uw aanbod. Kunt u zeggen betere ROI?

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

Richard Van Nedervelde

bedrijfsleider, Revibed

Print krijgt in 2020 weer vleugels

Met alle online kanalen – en de kansen van artificial Intelligence, chatbots en marketing automation – is de verleiding groot om bij campagnes vooral naar het virtuele domein te kijken. Maar laten we in 2020 vooral niet het effect van print publicaties, offline events en crossovers vergeten. Uit de Retail Buying Study blijkt bijvoorbeeld dat het goede oude gedrukte infoblad de belangrijkste bron van informatie en inspiratie is voor de consumenten. En die lijn mogen we ook doortrekken naar de professional die een vaktijdschrift bijzonder weet te appreciëren.

Om het modewoord ‘beleving’ nog maar eens te gebruiken, mogen we stellen dat het vaktijdschrift een papieren cadeautje is voor de professional. Het is tastbaar – goed gemaakt door redacteurs en vormgevers – en aantrekkelijk om te bekijken. De inhoud en de vormgeving creëren meerwaarde en laten de vakmens genieten van het magazine!

Tijdschrift blijft liggen

Een tijdschrift blijft vaak een tijdje liggen en wordt tussen de taken door door even doorgebladerd. Dat gebeurt niet met elektronische promotie; mailtjes moeten actief worden geopend en krijgen vaak maar heel kort aandacht.

Persoonlijk

Evolution kent zijn doelgroepen. We beschikken over de adressen van bijvoorbeeld alle slagers in Vlaanderen. Het effect van een vaktijdschrift in de brievenbus zal groter zijn dan een bericht via mailing. In een tijd van massamailings vinden professionals het fijn als ze persoonlijk met een papieren tijdschrift worden aangesproken.

De Eenhoorn presenteert nieuwe catalogus

Zij die het bedrijf kennen, weten dat we een zusteruitgeverij bezitten, die kinderboeken uitgeeft. We werken in hetzelfde gebouw, zij en zij met alle collega’s en kunnen ons daarom ook verheugen over elkaars werk. Dat hun nieuwe catalogus uit is, tonen we daarom ook hier graag! We zijn net zo trots als zij op deze prestatie!

Wil je een kijkje nemen? Klik dan hier!

Het fonds van De Eenhoorn telt boeken en tijdschriften.

BOEKEN

test

Het fonds van De Eenhoorn bevat een waaier aan genres: kartonboeken, prentenboeken, boeken voor beginnende lezers, poëziebundels, fictie en non-fictie voor kinderen van 7 tot 15 jaar, young adults en geschenkboeken voor volwassenen. Daarvoor wordt samengewerkt met meer dan 150 auteurs en illustratoren uit binnen- en buitenland. Naast de 50 nieuwe titels verschijnen jaarlijks ook heel wat herdrukken en kamishibai (= voorleesplaten).

Het uitgeefbeleid van De Eenhoorn steunt op drie pijlers:
Originele verhalen die zowel kinderen als volwassenen aanspreken. Daarbij staan een origineel thema en een mooi taalgebruik voorop.
Bijzondere illustraties met ruimte voor experiment. De illustrator krijgt de kans om zijn/haar fantasie de vrije loop te laten en een eigen stijl te ontwikkelen.
Een aantrekkelijke vormgeving met oog voor details.

Bij De Eenhoorn mag er buiten de lijntjes gekleurd worden, en dat wordt opgemerkt! De boeken van De Eenhoorn vallen met de regelmaat van de klok in de prijzen. In Vlaanderen heeft De Eenhoorn al tien Boekenpauwen gewonnen, negen Boekenwelpen, meer dan tien Boekenpluimen, een Boekenleeuw, een Gouden Uil en vele andere prijzen. In Nederland werden we al twee keer bekroond met de Woutertje Pieterse Prijs, naast een Gouden Griffel, negen Zilveren Griffels, twee Zilveren Penselen, twee Gulden Paletten en ontelbare Vlaggen en Wimpels. Op de Internationale Kinderboekenbeurs in Bologna nam De Eenhoorn al een Bologna Ragazzi Award in ontvangst.

De Eenhoorn is ook actief op de internationale markt. Sinds 2000 werden ruim 550 vertalingen in meer dan 35 landen, verspreid over zes werelddelen, gerealiseerd. 

TIJDSCHRIFTEN

De Eenhoorn geeft ook informatieve tijdschriften voor kinderen uit. Deze worden hoofdzakelijk verspreid via de Belgische scholen, alhoewel ook privé-abonnementen mogelijk zijn. Kits is het paradepaardje van de tijdschriften. Deze tweewekelijkse krant voor jonge tieners (10 tot 14 jaar) bestaat sinds 1990, en betekende het begin van De Eenhoorn. Klap is de naam van de krant voor de kinderen van 8 tot 10 jaar!



B2B-media: onmisbaar voor uw business

Mensen lezen vakpublicaties om te zien wat er leeft in hun branche en vooral om te leren wat nieuw en relevant is en wat hun commercie/vak kan verbeteren.

Als u B2B producten of diensten verkoopt, is aandacht in de media een effectieve manier om uw product te promoten. Met een specifiek artikel of publiciteit in één van onze vakmagazines bereik je alle vakmensen (Nl + Fr) in België. Dit kunnen de restauranthouders zijn, of de cateraars, traiteurs, caféhouders, hoteliers of frituristen of mensen uit de Food Branche, zoals slagers, bakkers en de industriëlen in de levensmiddelennijverheid.

 

Uw boodschap wordt geloofwaardig

Media-aandacht levert uw boodschap af in een geloofwaardig, gezaghebbend jasje. Het bereikt mensen die klaar zijn om branchespecifieke informatie te ontdekken, erop in te spelen of aan te kopen.

 

Evolutio Media Group verzorgt al meer dan 30 jaar vakgerichte media-boodschappen. Sommige van onze klanten willen publicitaire of andere willen dan weer redactionele of puur inhoudelijke zaken verspreiden. Zij komen naar ons toe vanwege onze expertise. We hebben op verschillende vlakken toegang tot hun doelgroep. We werken samen met journalisten om verhalen samen te stellen die voldoen aan de behoeften van de media en onze klanten. Onze vakbladredacteuren kunnen boodschappen creëren die dan ter beoordeling aan u worden voorgelegd. Of ook commerciële reclames, die onze lay-outers ontwikkelen. En dit in vele media, print, maar ook online op onze goed gelezen platforms, mailingbestanden en sociale media.

 

Professionele berichtgeving bereikt een gericht B2B-publiek sneller dan een consumentenverhaal. Het kan een meer technisch zakelijk perspectief hebben. En fantastisch is het de aankoopbeslissingen in de toeleveringsketen sterk kan beïnvloeden. Wij kunnen u helpen om de berichtgeving over uw zaak te laten samenvallen met branchegerelateerde evenementen en het laatste nieuws uit de sector. Adverteer daarom in onze vakbladen.

 

Onze media-consultants hebben al meer dan 20 jaar ervaring in de media-wereld. Ze hebben een grondig inzicht in welke mediakanalen en welke platforms ideaal zijn om uw producten bekend te maken. Bel ons op 056-607333 of vul onderstaand formulier in. Vertel me welk product u moet promoten. Ik zal u meer vertellen over hoe wij u kunnen helpen uw product te promoten.

Contacteer ons

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Wij genieten oprecht van het opbouwen van mediarelaties met onze klanten. En ik geloof echt in de grote impact van media-advertenties voor uw business.

Consumentenmagazine

Consumentenmagazine

Bio-Gezond is een free consumentenmagazine

Bij BioGezond draait alles rond biologische voeding, gezondheid en duurzaamheid de centrale thema’s. De sterke redactie en vormgeving creëren meerwaarde voor de lezers én genereren ROI (return-on-investment) voor de adverteerders van het blad. Lees meer…