Magazines Food

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.7″ hover_enabled=”0″ use_background_color_gradient=”off” background_enable_color=”off”][et_pb_row _builder_version=”4.4.7″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.4.7″ header_font=”|600|||||||” background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″ header_3_font=”Lato||||||||” text_font=”Lato||||||||” text_font_size=”17px” background_layout=”dark”]

 

Tijdschriften laten merken toe om zich te onderscheiden in een overvolle digitale markt en zorgen voor een blijvende en duurzame band.

* Connecties op basis van abonnementen met lezers betekent merkbinding en vervolgberichten.

* Uw gedrukte inhoud kan worden hergebruikt in digitale kanalen om een breder publiek te bereiken.

* Tijdschriften worden doorgaans voor een lange periode bewaard. Eén enkel tijdschrift dat nog in het kantoor van een voedingsspecialist ligt, kan bijvoorbeeld een herhalingsaandacht genereren voor een bepaald merk. Ook zal een advertentie die vandaag geplaatst wordt, de mensen over enkele maanden nog kunnen bereiken, wat niet van alle mediakanalen gezegd kan worden.

* Tijdschriften maken zeer gerichte reclame mogelijk, zodat uw budget wordt gebruikt om alleen die mensen te bereiken die geïnteresseerd zijn in uw aanbod. Mischien moet je duidelijk spreken over een zeer goede retunr on investment!

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.4.7″ header_font=”|600|||||||” background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″ header_3_font=”Lato||||||||” text_font=”Lato||||||||” text_font_size=”17px” background_layout=”dark”]

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]