Uitgever van vakbladen voor voeding en horeca

Magazines Food

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22.3″][et_pb_row _builder_version=”3.22.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.0.47″][et_pb_text _builder_version=”3.22.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” header_font=”|600|||||||”]

 

Tijdschriften laten merken toe om zich te onderscheiden in een overvolle digitale markt en zorgen voor een blijvende, gedenkwaardige betrokkenheid.

* Connecties op basis van abonnementen met lezers betekent merkbinding en herhaalberichten.
* Uw gedrukte inhoud kan worden hergebruikt in digitale kanalen om een breder publiek te bereiken.
* Tijdschriften worden doorgaans voor een lange periode bewaard. Eén enkel tijdschrift dat nog in het kantoor van een voedingsspecialist ligt, kan bijvoorbeeld een herhalingsaandacht genereren voor een merk. Ook zal een advertentie die vandaag geplaatst wordt, de mensen over enkele maanden bereiken, wat niet voor alle mediakanalen gezegd kan worden.
* Tijdschriften maken zeer gerichte reclame mogelijk, zodat uw budget wordt gebruikt om alleen de mensen te bereiken die geïnteresseerd zijn in uw aanbod. Kunt u zeggen betere ROI?

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

[/et_pb_text][et_pb_testimonial author=”Richard Van Nedervelde” job_title=”bedrijfsleider” company_name=”Revibed” _builder_version=”3.22.4″]

[/et_pb_testimonial][et_pb_blog show_content=”on” _builder_version=”3.22.4″ header_font=”||||||||” text_shadow_style=”preset1″ text_shadow_color=”#8300E9″][/et_pb_blog][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]