Wees klantgericht in uw communicatie: 7 tips helpen je vooruit!

Door goed te communiceren bouw je vertrouwen en langdurige stabiele relaties op. Maar wat betekent een goede service verlenen? Of een gerichte communicatie voeren? De Duitser Lars Breder ondervond wat hij zeker niet wilde als hij als klant een winkel binnenstapt. Goede service betekent niet dat je de klant een vriendelijke glimlach geeft. Het wil …

Wees klantgericht in uw communicatie: 7 tips helpen je vooruit! Lees verder »

Waarom content-marketing in een B2B-markt zo belangrijk is!

Twijfelt u er als B2B-bedrijf aan of contentmarketing daadwerkelijk toegevoegde waarde kan leveren? Zo ja, dan klinken de volgende bedenkingen u wellicht bekend in de oren: mythe of legitiem tegenargument? Laten we de belangrijkste twijfels over contentmarketing in B2B eens tot op de bodem uitzoeken. “Ik ben al een marktleider en heb geen content marketing …

Waarom content-marketing in een B2B-markt zo belangrijk is! Lees verder »